• nl
  • fr

Klantgerichte Communicatie

In onze opleidingen klantgericht communiceren richten we ons naar organisaties en elkeen die zich op een professionele manier wil bekwamen tot het doelgericht communiceren met zijn of haar klanten.

Elke klant is anders. Bij klantgericht communiceren houden we rekening met die verscheidenheid. Om klantgericht te communiceren staan we stil bij de wensen en behoeften van de klant, en stemmen we ons in onze  communicatie hierop flexibel af. Omgaan met emoties en ze onder controle houden hoort hier ook bij: weerbarstige en lastige klanten kunnen het je aardig moeilijk maken. Om een klant te voorzien van wat hij nodig heeft is er inlevingsvermogen, vindingrijkheid, geduld, duidelijkheid,… nodig. Daarnaast zijn er nog de verwachtingen van de organisatie die meespelen. Aan klanten kan je immers niet alles beloven, dus duidelijk grenzen stellen, en niet alles beloven zijn ook vaardigheden die bij klantgericht communiceren horen.

Thema’s

Onze trainingen zijn niet alleen interactief, ze zitten tevens boordevol oefeningen, rollenspellen en humor, waardoor leren ook plezant is. Inbreng van moelijke cases van de deelnemers moedigen we heel erg aan.

The most important thing in communication is hearing what isn’t said.
(Peter Drucker)

Informatie over ons aanbod of referenties van transformatieprogramma’s? 0491/59.10.93 of stuur ons een mailtje

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: